poniedziałek, 16 lutego 2015

#1 - Zaczynamy! :)

                                             Witajcie!

Mimo że mało kto to przeczyta, to być może ktoś znajdując tego bloga jednak dotrze na jego początek, więc wypada się przedstawić.

Jestem Marcin, preferuje zdrowy styl życia, co oczywiście zdarza mi się zaniedbywać i pewnie będziecie to widzieć na blogu bo nie będę miał tu nic do ukrycia! Uwielbiam owsianki i wszelkie mleczne potrawy, często biegam i gdy czas pozwala uczęszczam na siłownie, czytam też książki i tułam się po lasach praktykując survival.

Będę tu wrzucać wiele rzeczy, od recenzji produktów spożywczych, książek, zdjęć z podróży po różne przepisy (zwłaszcza śniadaniowe!) i ciekawostki. Mam nadzieję że nie będę tutaj jedynym czytelnikiem i czasem ktoś zajrzy żeby sobie zobaczyć jak ten Marcin żyje.

A tutaj moje przykładowe zdjęcia śniadań -
                                                      Owsianka z Kisielem
                                                           
 Owsianka Jogurtowa z płatkami

Kakaowa z Mascarpone i Jagodami Goji


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz